Monday, November 1, 2010

Kelas Jahitan (2nd day)

Hari sabtu, 30 Okt, hari kedua belajar menjahit. Alhamdulillah, dah pandai jahit zip dan pinggang untuk skirt. Next, belajar buat leher baju pulak. Dah potong kain dah, tinggal nak jahit je. Ada 5 jenis leher baju tak termasuk leher baju kurung tu. Nampak macam susah jugak tapi belum cuba belum tahu kan?

Yang seronoknya belajar kat Lisya Collections ni, cikgu dia iaitu Kak Ida, baik sangat. Dia ajar dengan teliti dan pastikan jahitan saya bukan saja menjadi, tetapi mesti kemas. Lisya Collections ni bukan sahaja kelas belajar menjahit, tetapi juga butik pengantin. Boleh tahan jugak koleksi pelamin dan baju pengantin dia. Pasal harga, saya tak pasti pula, standard price lah kot.

Tak sabar pula nak belajar jahit baju ni...

No comments:

Post a Comment