Monday, December 6, 2010

Kelas Jahitan (Skirt)

Dah lama tak update pasal kelas menjahit ni. Awal-awal dulu saya diajar jahitan basic seperti jahit zip, pinggang dan jahit 5 jenis leher. Kemudian, lesson seterusnya adalah menjahit skirt. 2 jenis skirt iaitu skirt A line dan skirt kedut. Ni lah hasil jahitan saya...





Yang atas tu skirt kedut. Rasa macam kelakar pulak. Tak berapa menjadi kedutannya tu. Skirt A line tu ok. Pakai pun rasa selesa. Next lesson, jahit blaus pula. Tunggu hasil kerja saya yang seterusnya..

4 comments:

  1. cam ne nak jahit poket kat skirt kedut yer?

    ReplyDelete
  2. Poket ni rumet sket. Kalau nk buat nota bole, tapi takut susah nk faham. Tapi saya cuba yer..

    ReplyDelete
  3. salam kenal, numpang lihat2, lagi belajar jahit ne.

    ReplyDelete