Thursday, December 23, 2010

Ukuran Saiz Baju

Setelah sekian lama mencari, barulah saya jumpa. Ukuran di bawah ni akan saya gunakan untuk menjahit baju-baju untuk dijual nanti. Untuk pengetahuan sahabat dan teman semua, saya dan kawan baik saya merancang untuk mengambil tempahan baju (pelbagai jenis baju lelaki dan wanita) bermula tahun hadapan. Kawan saya ni dah expert menjahit. Next year, dia berhajat nak menjahit secara full time. So, saya akan jadi back up sajalah. Harap-harap project kami ni menjadi dan mendapat sambutan.

<><>
</></><><></></>
XS
S
M
L
XL
XXL
Bahu
14
15
16
17
19
20
Dada
17
18
20
21
25
25
Labuh Baju
38
39
40
41
42
42
Pinggang
24
26
28
30
32
34
Labuh Kain
38
39
40
41
42
42


Mengenai harga, kami belum finalize lagi. Semuanya masih dalam perancangan. Kali ini biar saya pamerkan dulu ukuran untuk dijadikan panduan nanti. Tentang harga, tak perlu risau, sebab harga yang akan kami putuskan nanti adalah murah dan berpatutan. Diskaun istimewa akan diberikan kepada pelanggan terawal.. InsyaAllah..

Antara baju yang ditawarkan adalah:
- Baju kurung / kurung kedah / kurung pesak gantung / kurung moden / kebaya
- Baju melayu johor / cekak musang / raihan
- Blaus dan skirt
- Jubah

No comments:

Post a Comment