Friday, January 28, 2011

Hantaran Pertunangan - Tema White & Cream

Tempahan kali ini tak banyak, 2 bekas sahaja memandangkan tuan punya badan tak nak buat hantaran banyak-banyak. 3 bekas termasuk tepak sireh. So, saya hanya diminta untuk buat bekas cincin dan bakul buah. Design kali ni agak rumit sikit, tapi alhamdulillah berjaya siapkan seperti yang diminta.


 Bekas Cincin


 Bekas Buah



Ok lah kan? Tapi bekas cincin tu macam tak lengkap. Ingat nak tambah hiasan lagi tp tuan punya badan cakap dah ok. So, kira ok lah.. Harga untuk 2 bekas ni agak mahal sikit since renda yang digunakan ada kristal plus nak buat pun susah sikit. Dalam RM120 sahaja.

No comments:

Post a Comment