Wednesday, April 20, 2011

Hantaran Perkahwinan - Tema Red & White/Silver

Selepas beli bakul dari Nilai 3 hari tu, saya beli pula barang-barang hiasan kat kedai uncle yang saya cakap sebelum ni. Baru puas hati saya. Fyi, renda crystal yang saya beli hanya RM6.90/meter (compare to Nilai, paling x lawa pun RM9.90/meter). Bunga glitter pula hanya RM7.90 sekuntum (kat Nilai paling murah RM15). Then, bunga ros sejambak hanya RM2.50 untuk 5 kuntum (kat Nilai paling-paling pun RM6-7). Murahkan???

So, after balik kerja semalam, saya siapkan dulu hantaran pihak lelaki dengan tema red and white (plus silver sikit). Ini kira halfway la sebab barang hantarannya belum letak lagi. Tengah tunggu my friend hantarkan barang-barang tu ke rumah. Macam ni lah jadinya...

Pandangan atas


Pandangan depan

Pandangan sisi

Ok tak? Ok lah kot kan? Nanti dah tambah hiasan lain, nampak lagi meriah. Bila dah siap sepenuhnya nanti, saya post lagi yer...

Setelah ditimbang, dikira harga belian barang + upah buat, harga untuk satu bakul (average size) dalam RM45 sahaja.

No comments:

Post a Comment