Friday, June 17, 2011

Majlis Pernikahan Zakaria & Fariha

Alhamdulillah, malam tadi sepasang sahabat baik saya sudah selamat bergelar suami isteri. Sama cantik sama padan. Saya tumpang gembira sekali. Walaupun tak dapat attend majlis ni, photo nya sampai juga kat tangan saya. Thanks for sharing Pokya (Zakaria - pengantin lelaki). Majlis ni jauh sangat, kat Kelantan. InsyaAllah, next week saya dan abang akan attend majlis sambut menantu di Marang, Terengganu.

Gambar pernikahan Zakaria & Fariha pada 16 Jun 2011 @ Pantai Cahaya Bulan, Kota Bharu.



Cantik tak Fariha? Kawan office saya cakap muka macam hindustan. Nak kata keturunan mamak, kulit putih plus bukan asal Penang pun. Tapi, biasa lah orang cakap, orang Kelantan ni cantik-cantik.

Untuk majlis pernikahan ni, saya sediakan 3 dulang hantaran plus bunga tangan. Gambar bunga tangan ada kat tangan Fariha tu. Nampak kecil pulak. Tapi bak kata Pokya, bunga tangan kecil tak apa, yang penting bunga di hati dan besor... hehe.. Kat bawah ni gambar bekas hantaran cincin untuk pengantin lelaki dan rantai tangan untuk pengantin perempuan. Satu lagi hantaran mas kahwin, saya hanya ada gambar lama yang belum modify. Bekas hantaran baru yang saya buat tu, saya lupa nak ambil gambar. Lets take a look...




Seperti yang saya beritahu kat atas tadi, bekas hantaran mas kahwin tu dah outdated. Sorry...

No comments:

Post a Comment