Friday, July 1, 2011

Majlis Menyambut Menantu Zakaria & Fariha @ Marang

Alhamdulillah.. Sahabat baik saya sejak tingkatan 3 hinggalah sekarang, akhirnya telah bertemu jodoh dengan gadis comey lotey dari Kelantan. Bagi meraikan majlis mereka, saya dan abang bertolak dari rumah jam 7 pagi, sampai Marang dalam pukul 12 lebih. Sempat berhenti salin baju kat Dungun dulu sebelum ke tempat kenduri. Kebetulan ketika kami sampai, pengantin perempuan pun baru saja sampai. Tengah duk bergambar, so kami tumpang lah sekaki.


Tak lama selepas tu, bekas guru sekolah menengah saya aka mama datang bersama her family. Lamanya tak jumpa mama, happy sgt dapat jumpa. Muka saya dah mirip muka mama dah pun... hehe..


Dek kerana menunggu teman-teman lain tiba, kami berada kat tempat kenduri sampai pukul 4 petang. Abang sempat makan second round. Apa pun gembira sangat dapat jumpa teman lama. Best...
 
Ex-Smachian 1997 - 2001
(Shazielly, Zakaria & Fariha, Majidah, Azlina, Lailatul, Zaidi, Mansor, Sabariah, Munirah dan Hamimah) - Nice to meet you all friends... May this friendship last forever...

No comments:

Post a Comment