Wednesday, August 3, 2011

Tempahan Baju Kurung 12 Pasang

Alhamdulillah, tak sia-sia ambik cuti Isnin n Selasa hari tu. Empat hari duk rumah, kerja saya menjahit je. Berhenti untuk solat, masak, makan n mandi je. Malam, dekat pukul 12 baru tidur. Aduih, memang memenatkan.

Nak dijadikan cerita, sahabat saya yang kerja bank ni, pakat dengan office mate dia untuk sedekahkan baju raya untuk anak-anak yatim. So, kata mereka, kalau nak beli yang siap, mahal, then saiz pun akan jadi masalah. So, mereka ambil ukuran setiap anak-anak yatim ni, dan minta saya belikan kain seterusnya jahitkan baju kurung untuk mereka.

Syukur pada Allah, dapatlah saya buat duit lebih sikit plus dapat juga bersedekah untuk anak-anak yatim ni. Akhirnya semalam, saya berjaya siapkan semua baju-baju tu...


Wah, siap packing dalam plastic lagi tu... hehe...

No comments:

Post a Comment