Wednesday, February 15, 2012

Statistic - Top 3 Posts

Saya terpandang total pageview. Tak sangka dah cecah 30,000. Alhamdulillah... Ada jugak peminat blog saya ni. Terima kasih semua....

Teringat, dah lama tak tengok Stats. So, saye view Stats untuk all time... Terkejut tengok top 3 posts saya... jeng jeng jeng...

 1. Kelas Jahit Sesi 4 - Baju Kurung (3,006 pageviews)
2. Kelas Jahit Sesi 5 - Skirt Susun/Kipas Belakang (2,568 pageviews)
3. Kelas jahit Sesi 9 - Skirt Kembang (1,404 pageviews)

Alhamdulillah, saya dapat berkongsi ilmu dengan semua. Ini menaikkan lagi semangat saya untuk terus 'post' kelas jahit percuma ni (sebenarnya dah lama tak buat post ni). InsyaAllah, saya akan tambah lagi ilmu untuk dikongsi bersama. Semoga kita sama-sama dapat manfaat dari ilmu yg saya kongsi di inayus.blogspot.com ni...

Terima kasih semua.... Love you all... muahsss....

No comments:

Post a Comment