Tuesday, September 18, 2012

MY FELT CRAFT

Dah lama sebenarnya saya terliur nak buat felt craft ni. Duk tengok je kat internet, google2 hasil kerja tangan orang. Tapi selalu tak berkesempatan nak buat sendiri.

Last weekend, anak buah saya datang rumah, dia nak belajar buat cross stitch dari saya. So, alang2 kan, saya sogokkan dia dengan felt craft ni. Dia tengok gambar2 kat internet, dia pun naik gila macam saya juga. Hari Ahad tu, kitaorg pergi shopping barang2 cross stitch and kain felt kat kedai apek favourite saya di Bukit Sentosa.

Semangat punya pasal, buat felt craft sampai pukul 4 pagi. Boleh tengok hasilnya kat bawah:

My Iphone pouch

My purse

Waaa bangganya dengan hasil kerja tangan sendiri. Tapi masih banyak ruang yang perlu diperbaiki. Next weekend, my niece datang lagi, kita sambung buat produk lain pula yer... :)

2 comments:

  1. wa...purse tu mcm best..baper satu??..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... Mai nak beli ke? nak kena improve lg la tu.. baru first trial. dtg lah sini kalau nak tgk.. harga tu tak reti nak kira lah, nak kena google2 dulu...

      Delete