Sunday, November 18, 2012

Dah Lama Tak Update Blog....

Assalamualaikum.... Rindunya nak berceloteh kat blog ni tapi asyik takde masa jer. Sibuk duk update stok barang2 kat FB. Seronok jugak buat bisnes online ni rupanya yer. Walaupun income tak masuk setiap hari, kadang2 seminggu pun takde, tapi hati enjoy. Dapat tolong kawan2 jual barangan mereka, rasa macam murah rezeki ni, tumpang modal org, kita dapat untung atas angin.. Alhamdulillah...

Sekarang ni pun saya sibuk jugak dengan menjahit. Ni ada 2 pasang lagi baju yang tak siap (bila nak siap ntah, asyik tidur jer since ujan mencurah2 ni memang best tidur kan?) Tambah2 lak tidur sambil peluk Cici. Hangat2 je badan dia, gebu2 gitu... Cici pun suka tidur sebelah 'mummy' dia ni kan... hehe...

Sebut pasal Cici, yer betul... Kami agak keterlaluan bila bahasakan diri kami 'mummy' dan 'daddy' pada Cici. Kalau ada orang meluat, saya minta maaf. Tapi itu sahajalah cara untung kami ubat kesunyian hidup kami tanpa zuriat sendiri. Kalau ada yang faham tu, terima kasih banyah2. Cici pun memang dah kenal kami. Bila sebut 'mummy' dia akan datang kat saya dan begitulah sebaliknya... Syukur ada Allah sebab hadirkan Cici dalam hidup kami... Ni gambar Cici tidur sekor2 dia kat atas karpet sebab saya saya duk menjahit..


Dalam sibuk2 ni, sempat juga saya curi masa buat felt. Gian katakan... hehe... Ni nak share gambar felt yg dah siap dan ready for sale...

 
Atas: Wallet - ada tempat simpan duit kertas dan kad (6 keping)
Tengah: Phone Pouch - saiz iphone, ada poket kat depan utk simpan duit kertas
Bawah: Brooch - saiz besar, sesuai untuk pakai kat tudung atau blazer
 Harga: RM30 termasuk pos (1 set - wallet, pouch & brooch)

Kat FB page Inayus Collections sekarang ni dah ada banyak produk especially from Vietnam. Kesahnya kawan saya kena attach kerja kat sana, since dia bawa semua husband and anak2, dia terpaksa cari extra income. So, dia keluarkan sedikit modal utk beli kain pasang, telekung dan selendang dan minta saya tolong jualkaan... Dia bagilah komisen sikit kat saya.. Alhamdulillah..

So kalau ada yang berminat tu, boleh la jenguk2 FB Inayus Collections yer. Jemput pakat like page saya ni beramai2 yer.. Terima kasih.. hehe


No comments:

Post a Comment