Wednesday, July 24, 2013

KESIHATAN SEISI KELUARGA

Saya nak share produk Shaklee yang sangat sangat sangat sesuai untuk kesihatan seisi keluarga (dicadangkan untuk orang dewasa berumur 18 tahun ke atas). Set ini terdiri daripada:
  1. Vita-Lea Iron Formula
  2. B-Complex
  3. Sustained Release Vita-C 500mg
  4. ESP Sor Protein Isolate Powder
 
Yang bagusnya set ni adalah, ia akan memberi nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluaga supaya kekal sihat dan bertenaga. So, InsyaAllah akan dijauhi daripada sebarang penyakit berbahaya.
 
 
Hehehe.. mesti terkejutkan tengok harga tu. Saya tak nafikan, memang mahal dan tak semua orang mampu. Kalau kita ada duit sekali pun, mungkin duit tu kita nak guna untuk benda lain kan?
 
Untuk yang baru pertama kali nak cuba, tak berani lagi nak invest mahal2 utk supplement ni, anda boleh beli ESP atau Vita-Lea dulu. Nak beli kedua-dua pun boleh. Harga  untuk ESP sahaja RM150, manakala Vita-Lea sahaja RM88.75. Saya recommend kalau ambil Vita-Lea, ambil 2 botol sebab 1 botol ada 120 tablets. Pagi 2 biji, malam 2 biji, dah 4 biji sehari. So, satu botol boleh guna untuk 35 hari, lebih kurang sebulan. Itu kalau seorang je yang ambil. Tapi, kata set untuk family kan. So, better ada 2 lah kan?
 
Tapi, kalau anda nak beli satu set ni, saya nak bagi diskaun lah... 10% diskaun cukup? Cukup lah kot sebab postage of course la free (kalau beli satu botol pun still free postage tau). Cuma saya nak bagi pilihan sama ada nak 10% diskaun atau baucar diskaun RM40 untuk next order. Boleh pilih mana yang berkenan yer.
 
Nak beli senang jer, boleh emel kepada saya azlina.hussin@yahoo.com atau PM saya di FB Inayus Collections atau SMS/Whatsapp 0199811319. Tawaran ni hanya untuk pembaca BLOG INAYUS jer tau. Untuk memastikan anda adalah pembaca blog ni, masa hantar emel atau mesej, taip 1N@YU$-FWS. Jom ler beli... :)

No comments:

Post a Comment