Sunday, July 21, 2013

SUAMI ISTERI SIHAT, RUMAHTANGGA BAHAGIA...

Alhamdulillah.... Saya dah lama amalkan pemakanan tambahan shaklee ni, dah setahun lebih rasanya. So, bila dah puas hati, baru saya teringin nak share. Geng2 TTC yg macam saya ni, boleh amalkan shaklee ni sebagai salah satu ikhtiar. Walaupun saya sendiri belum berjaya hamil tp sekurang-kurangnya saya dah berjaya kurangkan berat badan, period pain, keputihan, dan yg paling saya suka kulit bertambah licin, lembut dan tiada lagi elergik pada jari jemari saya. Alhamdulillah...

So, meh tengok bawah ni, set yg saya amalkan...

ESP Soy Protein Isolate Powder, 850g, RM150

Vita-Lea Iron Formula, 120 tablets, RM88

Alfalfa Complex (S), 330 tablets, RM53

GLA Complex, 60 capsule, RM91

Cara pemakanan saya:
Pagi sebelum breakfast, satu kotak susu dutch lady, shake dgn 2 susu besar ESP. Sedap.... Lepas minum, confirm kenyang sampai tengah hari. Pastu ambil 1 capsule GLA & 2 tablets Alfalfa.
Malam selepas dinner, 2 tablets Vita-Lea, 1 capsule GLA & 2 tablets Alfalfa.

Kalau ada yg berminat nak cuba tapi tak cukup duit lagi, boleh mulakan dengan ESP atau Vita-Lea dulu. Amalkan pagi dan malam. Inform jer saya, saya bg free postage kalau beli 1 atau 2 item jer. Kalau beli 3 item ke atas, saya bg harga special, postage RM10 sahaja. 

PM saya kat FB Inayus Collections - http://www.facebook.com/messages/InayusCollections

Email ke azlina.hussin@yahoo.com

SMS/Whatsapp ke 0199811319

No comments:

Post a Comment